Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2007 17:42 - Все повече се учудвам и недоумявам.
Автор: betoveni Категория: Други   
Прочетен: 3363 Коментари: 7 Гласове:
0



Как може такава простотия да се шири в фирмата в която работя.Всеки гледа да прекара другия.По трудно е когато всеки си свърши поверената му работа(но ние нали сме свикнали всичко да става по лесният начин),защо трябва да я набутва на следващият по линията и да усложнява неговата.Значи излиза станало не станало да му взема парите,а пък че някой после ще писува докато му управа бакийте няма кой да помисли.Но това не е само в нашата фирма,на много места в България е така.Една от машините оставяла следи по детайлите ами спрете я,но нали трябва да излезе поръчката.Тировете чакат за товарене.Мисълта ми е че следкато ти се плаща за дадена работа ми свършия.като не те устройва торбичката на рамо и си заминавай.Няма повече да ва отегчавам с още примери защото те са много.Какво е вашето мнение така ли е на повечето места.



Тагове:   Недоумявам,


Гласувай:
0



1. longrun - се ла ви????
03.02.2007 13:04
или може ли да е по-различно?
цитирай
2. betoveni - Да ти кажа
03.02.2007 13:20
вече се съмнявам да ли може да се промени.
цитирай
3. longrun - Кой друг...
03.02.2007 16:12
ако не аз може да направи нещо - може да не изглежда велико, но super hero няма да се появи в моя живот за да промени каквото и да е. Това, които родителите ми са могли да променят но не са... може би аз ще мога, колкото и невъзможно да изглежда. Една моя мечта е да направя нещо, заради което децата ми ще имат по-добър живот - нямам в пред вид само да им осигуря апартамент, кола и такива неша, а например по-добра държава, по-различни закони и т.н.... Кой друг ако не аз мога да дам гласа си и приноса си за промяна??
цитирай
4. tsvetamak - :)
04.02.2007 16:10
Това е България. Ние сме идивидуалисти (най-добри сме в тези спортове) , всеки за себе си. Заради това сме на опашката и там ще си останем, докато не проумеем, че не заработим ли и за другите - няма как да заприличаме на бели хора.
цитирай
5. betoveni - Никак
04.02.2007 19:23
няма да е лесно
цитирай
6. longrun - препоръчвам ви филма "Changing Lanes" (Смяна на платната)
04.02.2007 23:24
излезе преди 2 или 3 години с Сам Джонсън и Бен Афлек. Точно идеята беше как ако хората си помогнат, нещата ще им вървят много по-лесно...Моето мнение все пак си остава, че аз съм отговорна да направя нещо нещата да са различни....
цитирай
7. betoveni - Каквото зависи
05.02.2007 00:58
от мен ще го променя,или ще се опитам.Желание и воля има остава да намерим начина по който да го направим.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930